www.yasamhastanesi.com.tr

258 55 55 Bilgi ve Randevu hattı
Acil Servis 7 Gün 24 Saat

Yatan Hasta, Refakatçı ve Ziyaretçilerin Dikkatine

Hastanemiz içinde sağlığınızı ve güvenliğinizi korumak üzere uymanız gereken bazı kuralları hatırlatmak istiyoruz:

OTELCİLİK HİZMETLERİ İLE İLGİLİ UYULMASI GEREKEN KURALLAR

  • Hastalarımızın dinlenebilmesi ve güvenliğinin sağlanabilmesi amacıyla belirli saatler dışında tedavileri gereği hasta ziyaretleri yoktur. Kalabalık ve uzun süreli ziyaretlerin yapılmaması hasta sağlığı açısından rica olunur.
  • Hasta Ziyaret saatleri 13:00 - 16:00 ve 18:00 - 21:00 saatleri arasındadır.
  • Kahvaltı ( 07:00 - 07:30) Öğle Yemeği ( 12:00 - 12:30 ) Akşam Yemeği ( 17:00 - 18:00 ) saatleri arasındadır.
  • Hasta bilgilendirmeleri doktorlar tarafından yapılır.
  • Hasta sağlığı açısından servis ziyaretleri her hasta için en fazla 3 kişi olarak 15'şer dk olarak yapılır.
  • Hasta ziyaretçilerinin, ziyaret sırasında yüksek sesle konuşmaları yasaktır.
  • Hastalarınıza dışarıdan yiyecek ve içecek getirmeyiniz. Hastanemizde hastalarımızın yiyecekleri diyetlerine uygun içerik ve kalori desteği ile günlük olarak hazırlanmaktadır.
  • Hasta dolaplarını temiz tutunuz. Dolaplar giysi, terlik vb. eşyalarınızı bulundurmanız içindir. Yiyecek saklamayınız.
  • Hastane içerisinde, hasta odalarında ve tuvaletlerinde kesinlikle sigara içmek yasaktır.
  • Telefon ile hasta hakkında bilgi verilmez.
  • Hasta ziyaretçileri kamera, fotograf makinesi gibi görsel aletleri, ancak hasta veya hasta yakını kabul ettiği sürece odada kullanabilir.
  • Odalarda TV sesini diğer odaları rahatsız edecek şekilde açılması yasaktır.
  • Doktor tarafından ziyaret edilmesi sakıncalı olan hastalar ziyaret edilemez. Hastane tarafından kapıya asılan '' hasta ziyareti yasaktır '' ibaresine uymak zorundadırlar.
  • Hasta ziyareti için gönderilen çiçekler oda içerisine alınmaz ve oda kapısına konulur.
  • Hasta ziyaretçilerinin ziyaret sırasında koridorda ya da hastane personeliyle yüksek sesle konuşmaları yasaktır.
  • Yatan hastalar hakkında bilgi sadece hastanın doktoru tarafından verilir.
  • Sağlık personeli ya da yardımcı hizmetlilerin hastalar hakkında verdiği bilgilerden, hastane idaresi sorumlu değildir.
  • Ziyaretçilerin ve ya refakatçıların hastane personeline bahşiş, hediye gibi çalışmaya teşvik edici ödüller vermeleri yasaktır.
  • Bulunduğunuz yeri ve çevrenizi temiz tutunuz. Kağıt, kutu, plastik şişe vb. çöplerinizi mavi poşetli çöp kutularına atınız. Bu kutulara iğne uçları ve kirli pansuman bezleri atılmaz. Bu türde çöplerinizin uygun kutulara atılması için hastane yardımcı personelinden yardım isteyiniz.
  • WC ve Banyoları temiz tutmaya özen gösteriniz. Lavaboları sadece el - yüz yıkamak için kullanınız.
  • Çamaşır, pijama gibi özel eşyalarınızı yatış sırasında yanınızda getiriniz.
  • Hasta dolaplarında kıymetli eşya bulundurmayınız.Kıymetli eşyalarınızın kaybolmaması açısından kantine, radyoloji birimine veya herhengi bir yere gitmeniz gerektiğinde odanızı mutlaka kilitleyerekayrılmanız rica olunur. Kaybolan kıymetli eşyalarınızdan hastanemiz sorumlu değildir. Ameliyata girecek hastalar imza karşılığında eşyalarını kat görevlisine teslim edip ameliyattan sonra yine imza karşılığı geri alınabilir.
  • HEMŞİRELİK HİZMETLERİ İLE İLGİLİ UYULMASI GEREKEN KURALLAR

  • Sağlık personeli tarafından tedaviniziçin takılan serum, serum iğnesi, dren ve diğer malzemeyi kendiniz çıkarmaya çalışmayınız. Servis hemşirelerine bildiriniz.
  • Tedavinizin veya ameliyatınızın yapılabilmesi için size verilen formları okuyarak imzalayınız.
  • Hekiminizin ve hemşirenizin adını öğreniniz.
  • Hemşireniz tarafından kolunuza takılan ve üzerinde size ait bilgiler taşıyan Hasta Bilekliklerini hastaneden taburcu olana kadar çıkarmayınız. (Sadece doğum yapan anne ve bebeği için geçerlidir.)
  • Sağlık personelinin önerilerine uyunuz, uyalarılarını dikkate alınız.
  • Vizit ve tedavi sırasında hastanızın kontrol ve tedavisinin kolayca yapılmasını sağlamak için hasta odalarını boşaltınız.
  • Tedavi için verilen kan ve serumların ayarı ile oynamayınız.
  • Beklememeniz açısından, hasta taburcu işlemlerini taburcu olmadan önce gerçekleştiriniz. Gerekli bilgiyi Taburcu ışlemleri Birimin’den (dahili 1901) alabilirsiniz.
  • YARARLANABİLECEĞİNİZ HİZMETLERİMİZ İSE ŞUNLARDIR

  • Herhangi bir sağlık personeline ihtiyaç duyduğunuzda HEMşıRE ÇAğRI butonuna basarak yardım alabilirsiniz.
  • Hastalığınızla ilgili öğrenmek istediğiniz her şeyi hekiminize danışabilirsiniz.
  • Odalarda, hasta ve refakatçileri için hizmete sunulan TV, buzdolabı, klima, WC ve telefonlardan yararlanabilirsiniz. Bunlarla ilgili teknik bir sorun yaşadığınızda Servisi (dahili 2101) arayarak yardımcı personel gönderilmesini isteyebilirsiniz.
  • Telefon ile dış hat almak isterseniz santrali arayabilirsiniz: ( 0 ) TUşLAYINIZ. (Sadece şehir içi ve günde 3 arama ile sınırlıdır.)
  • şikâyet ve önerilerinizi Hasta Hakları Sorumlusu' na iletiniz.
  • (mesai saatleri içinde 1123 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.)
  • Hasta ve refakatçileri, sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemeği hizmetlerinden yararlanabilirler. Refakatçi yemek fişleri yemek dağıtımı esnasında verilmektedir.
  • Web Sitelerimiz

    Yaşam Obezite Merkezi yasamobezitemerkezi.com

    Yaşam Diyaliz Merkezi yasamdiyalizmerkezi.com

    Yaşam Hastanesi Web Bebekleri webbebekleri.com

    Yaşam Hastanesi - Sanal Tur

    Sanal Tur İle Hastanemizi Gezebilirsinizi

    Hasta ve Ziyaretçi Rehberi

    Hasta ve Ziyaretçi Rehberi